Flyt beboer ind på husstand

Beboere flyttes ind på husstandene fra enten den enkelte husstandsprofil eller listen over husstande.

For redigering på listen over husstande:

1. Vælg menupunktet Medlemmer -> Husstande.
  2. Klik på de 3 prikker ud for husstande under handlinger i listens højre side.
  3. Klik på Flyt ind. Der åbnes en popup.
  4. I popuppen kan beboere indflytttes.
    1. For indflytning af nye beboere, som ikke er tilføjet i systemet vælges knappen Tilføj ny beboer hvorefter beboerens informationer indtastes.
    2. For indflytning af allerede oprettede beboere indtastes navnet på beboeren i feltet Flyt beboere ind hvorefter beboeren vælges fra listen.
  5. Vælg indflytningsdatoen. Denne kan godt planlægges ude i fremtiden.
  6. Klik på knappen Gem ændringer hvorefter beboeren er indflyttet.

For redigering på husstandsprofilen:

1. Vælg menupunktet Medlemmer -> Husstande og vælg den ønskede husstand.
  2. Klik på knappen Flyt beboer ind. Der åbnes en popup.
  3. I popuppen kan beboere flyttes ind.
  4. Vælg indflytningsdatoen. Denne kan godt planlægges ude i fremtiden.
  5. Klik på knappen Gem ændringer hvorefter beboeren er indflyttet.
Besvarede denne artikel dit spørgsmål? Tak for dit feedback! Der opstod et problem med indsendelse. Prøv igen senere.

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os