Opret bruger

Når du skal aktivere og færdig-oprette din bruger på vores forening gøres det på følgende måde:

1. Du modtager en mail fra no-reply@voresforening.dk, om at du er blevet tilføjet til en forening. Mailen kan i nogle tilfælde ende i uønsket mail, så tjek også gerne denne.
  2. I mailen er der en knap til at kunne aktivere sin bruger på Vores Forening. Knappen er lilla og hedder Aktiver bruger på Vores Forening. Den skal du trykke på.
    1. Hvis mailen er mere end 14 dage gammel er knappen ikke længere aktiv, og du skal derfor bestille en ny mail. Dette gør du ved at klikke på knappen her under knappen til aktivering. Herefter modtager du en ny mail, hvorefter du skal starte forfra i guiden.

hvor i du skal gøre din brugeroprettelse færdig
  3. Herefter bliver du sendt videre til en side, hvor du skal vælge dit kodeord og evt. indtaste manglende oplysninger til din profil. Klik på Registrer.
    1. Du bestemmer selv det kodeord du ønsker at benytte til Vores Forening. Kodeordet har følgende krav:
      1. Det skal indeholde mindst 8 tegn
      2. Det skal indeholde mindst 3 af de følgende 4 typer:
        1. Små bogstaver (a-z)
        2. Store bogstaver (A-Z)
        3. Tal (1-9)
        4. Speciel tegn (fx !"#$=)
  4. Herefter kommer du ind på din profil på Vores Forening. Nu skal du færdiggøre opsætningen af din profil ved at udfylde de manglende oplysninger. Her kan du også vælge, om du vil vise dine informationer til foreningens øvrige medlemmer.
  5. Klik på Gem ændringer.

Du har nu færdigoprettet din bruger på Vores Forening.