Tilknyt Bank Connect til Vores Forening

BankConnect er den direkte vej mellem dit økonomisystem og din bank. BankConnect tilbyder en fælles standard for udveksling af FI-indbetalinger, direkte mellem din virksomheds økonomisystem og din bank.

For at komme i gang med BankConnect, skal du oprette en udvekslingsaftale i din bank, som Vores Forening skal anvende til at etablere forbindelse til din bankkonto.

1. Opret en FI-kreditor i din bank. Hvis du allerede har en FI-kreditor, og ønsker at knytte den til BankConnect, skal du bede din bank om at foretage ændringen. Banken skal dog først foretage ændringen når BankConnect er tilkoblet hos FarPay.
  2. Din bank skal oprette en BankConnect aftale til din virksomhed.
  3. Når den er oprettet, vil du modtage en aktiveringskode/-nøgle og et aftale/-funktions-ID.
  4. Disse oplysninger sender du til support@voresforening.dk, hvor du samtidig oplyser din FI-kreditor med tilhørende reg-/kontonr., som din BankConnect aftale er knyttet til.

Når det er gjort, kan vi knytte det hele sammen, så du kan begynde at modtage dine FI-indbetalinger direkte fra Vores Forening.

Besvarede denne artikel dit spørgsmål? Tak for dit feedback! Der opstod et problem med indsendelse. Prøv igen senere.

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os